724 509 554 / 604 774 274
navštivte náš krámek v Plzni na Slovanské
Čerstvé Gazdovské máslo Slovenské na váhu.
Tento produkt není krájený na váhu, jen váhově je oceněný za 100g.
Prodej pouze celého balení do Gastro provozů (případně i spotřebiteli)
Složení: Smetana, mlékařská kultura, jedlá sůl, vitamin E.Tuk 82%
Výrobce: Mlékárny Červený kameň
Skladování Uchovejte při teplotě od +2°C do +8°C. Po každém použití opět dobře zabalte a co nejdříve spotřebujte.
Alergeny: Mléko a výrobky z něj (včetně laktózy).
Průměrné výživové hodnoty ve 100g výrobku
Energetická hodnota:
3100 kJ / 740 kcal
Tuky: 83 g - z toho nasycené mastné kyseliny: 54 g
Sacharidy: 0,7 g - z toho cukry: 0,7 g
Bílkoviny: 0,6 g Sůl: 0,02 g
Balení-porcování: do mikrotenu nebo do vaničky.
Alergeny zvýrazněny.
Prodejce: N.Pašková, www.rajdelikates
Ul.Slovanská 19, Plzeň 326 00
- ke zboží tohoto druhu přibalujeme položku - chladící desky -ze sekce mražené + příplatek dle druhu a velikosti desek (velikost a množství chladících desek závisí na objemu objednaného mraženého či chlazeného zboží)
Zboží v sekci mražené - posíláme kurýrem krabici s polystyrenovou výstelkou a s mrazící deskou a je zpravidla dodáno od odeslání do 24 h
objednání chlazeného a mraženého zboží pouze pří platbě předem na učet !<
Objednání mraženého sortimentu při zasílání kurýrem je na riziko odběratele.
Případně je možno toto zboží vyzvednout osobně v obchodě Ráj delikates.
Na mražené zboží nelze uplatňovat reklamaci neboť teplotní kolísání během přepravy nemůžeme ovlivnit.
Pokud si objednatel vyloženě objedná (vloží do košíku) placený polystyrenový box (v sekci přepravní boxy) na 100% záruku nedeformaci nepoškození a nerozmrazení tak je zaručeno dodání v nezměněném stavu do 24h, případně do 48h s tím, že na tuto položku lze uplatnit reklamaci.
Polystyrenové boxy jsou určeny přímo pro přepravu jakéhokoli chlazeného či mraženého zboží s doplňující mrazící deskou dle požadavku počtů kusů k prodloužení doby uchování uloženého sortimentu.
Po objednávce chlazeného či mraženého zboží je každý klient průběžně informován o průběhu zpracování objednávky a rovněž po odeslání je informován kdy bude zásilka doručena, po té je rovněž informován i řidičem kurýrní služby o čas k převzetí.
V případě nepřevzetí ihned v den doručení nemůže být uznána reklamace neboť o odeslání je každý objednatel předem uvědomen a má být přítomen k převzetí chlazeného či mraženého zboží v době dodání nebo si musí objednatel zajistit náhradní osobu k převzetí.
Případně kontaktujte nás na tel. či mailech v sekci kontakty.