Vše o nákupu - VOP (Všeobecné obchodní podmínky)

Їсти зі смаком - Ешьте с удовольствием - Яжте с наслада - Eat with relish - Egyél jóízűen - Jedzte s chuťou - Mit Genuss essen - Afiyetle yiyin - أكل مع المذاق

 

Dobrý denpřejeme příjemný nákup v Ráji delikates & Bon appétit

kvůli vytížení na kamenném obchodě nejsou vyřizovány objednávky z e-shopu ihned, ale bohužel s krátkodobým zpožděním (2-3 dny) - i když některé malé obj. mohou být vyřízeny i v den objednání, - e-shop je pouze doplněk kamenného obchodu - tímto se předem omlouváme. 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!!

DO ODVOLÁNÍ CHLAZENÉ A MRAŽENÉ NEZASÍLÁME !

Pokud se ve Vaší objednávce vyskytnou chlazené položky, automaticky z kombinovaných objednávek budou vyloučené !

Budete kontaktováni telefonicky našim personálem. Po dohodě objednávky opravíme nebo stornujeme.

Uvedená nabídka je zároveň KATALOG ZBOŽÍ nabízené e-shopem i kamenným obchodem a některé zboží nemusí být skladem, ale "na předobjednávku", ostatní je skladem, nebo může být i dočasně nedostupné = "není skladem" , nedostupnost může být krátkodobá i dlouhodobá. Nabízený sortiment povětšinou nepochází z ČR a je tedy dovozový, tudíž je závislý na přepravě /mnohdy dlouhé celní odbavení/ a na mnoha dalších faktorech - vlastní podmínky výrobce, cenově proměnlivé vstupní komodity, ekonomická i politická situace země apod.

 

1.0. JAK OBJEDNAT - závazky objednatele i dodavatele

1.1.0. Objednávky zboží se uskutečňují pouze online přímo z našich stránek do košíku e-shopu a nebo v případě chyby objednávkového systému (nefunkčnosti) pomocí e-mailu, nebo přes Wacap, FAX již nepoužíváme - jsou dnes již pokročilejší technologie a nebo mimořádně dopisem české pošty.

1.1.1. přes maily e-shop.objednavky@seznam.cz, objednavky-e-shop@seznam.cz a info-e-shop@seznam.cz nelze objednávat, slouží pouze k dotazům a pro změny již uskutečněných objednávek přes košík e-shopu, lze tak doplňovat a upravovat písemně již provedené objednávky z košíku e-shopu a nebo domlouvat - jiné termíny dodání, změny místa dodání ad. úpravy ohledně počtu kusů a druhu zboží, změny plateb apod.

1.1.2 objednávky může zadávat libovolně kdokoli a v jakékoli věkové skupině, krom alkoholu přijímáme objednávky pouze od osob starších 18let. Odesláním objednávky na lihoviny a vína se objednatel=příjemce a spotřebitel zavazuje, že je mu 18 let a více. Rovněž se nepovoluje objednání starší osobou za mladistvého. Pokud u objednávek na jakékoli alkoholické nápoje bude podezření že objednatel a příjemce tj. i spotřebitel nedovršil věk min. 18 let nebude objednávka vyřízena. Převzetí alkoholu v balíku kontroluje kurýr nebo výdejna (NE automaty - Alza box, Z-Box apod.) při předávání věk nad 18 let !

1.1.3. při doručení objednávky alkoholu kurýrem je vyžadováno ověření věku při převzetí, vzhledem k nemožnosti ověření přes online e-shop v době objednávky a odeslání. V případě doručování kurýrem a přijetí osobou nezletilou či mladistvou tj. méně jak 18let nebude balík předán, ale bude vrácen nebo jej může převzít osoba starší 18 let, ale s vědomým, že není alkohol pořizován osobě nezletilé či mladistvé !!!

1.2.0. Telefonicky objednávky nepřijímáme ! Tj. PŘÍJEM POUZE PÍSEMNĚ - PŘES KOŠÍK E-SHOPU nebo případně emailem (viz 1.2.2.) !

1.2.1. telefonické objednávky přijímáme pouze u stálých a bezkonfliktních klientů po 10té objednávce, taktéž se toto týká přes skype "rajdelikates" či z live chatu na tomto webu vpravo v dolním rohu.

1.2.2. v případě použití e-mailu (pouze při poruše objednávkového systému) je nutné objednávku ze strany kupujícího autorizovat (potvrdit), jinak nebude zboží expedováno. Bude Vám zaslán e-mail s dotazem (nebo voláno na uvedené číslo), zda jste si zboží skutečně objednali. Teprve po zaslání Vaší kladné odpovědi bude zboží expedováno. Autorizační e-maily budou rozesílány každý pracovní den v době od 12:00 do 20:00 h.

1.2.3. na objednávky mailem /případně dopisem ČP/ = pouze písemně - se vztahují stejné objednací a dodací podmínky jako přes košík e-shopu řídícími se podmínkami !!!

1.2.4. NEPŘIJÍMÁME OBJEDNÁVKY - přes Skype, přes datovou schránku (ta je určena pouze pro komunikaci s úřady!), faxem, ani přes Live chat !!! Dále přes další komunikační kanály jako WhatSap,Viber apod. také nepřijímáme objednávky, ale pouze dotazy nebo změny v objednávkách tak lze upravit-doplnit/odebrat.

1.2.5. údaje v objednávce musí uvést kupující/příjemce/objednatel správně a bez chyb jinak mohou být vyvozeny důsledky pro nesprávné doručování případně s marným doručováním a následným vrácením balíku na např. neexistující adresu nebo s neexistujícím tel. číslem objednatele atp. na které pak odkazují další odstavce a body těchto VOP níže jako např. doplacení marné dopravy atp.

1.3.0. Objednáním zboží z e-shopu RÁJ DELIKATES = https://www.rajdelikates.cz/ na dobírku a odesláním potvrzené /souhlas s VOP/ objednávky je uzavřena mezi objednatelem a e-shopem Raj delikates ZÁVAZNÁ KUPNÍ SMLOUVA a tímto je kupující vázán k odběru i úhradě za objednané zboží, tj. balík dodaný kurýrem či zasilkovou službou. E-shop je vázán k vyřízení a dodání zboží dle stavu u položky. V případě nepřevzetí a neuhrazení objednávky (balíku) objednatelem mohou vzniknout e-shopu marné náklady a více výdaje, které při nesplnění objednatelem, mohou být e-shopem vymáhány.

1.3.1. Při emailové objednávce prosíme, uvádějte v objednávce číslo zboží +ks/kg +druh/typ a přísadu/chuť nezapomeňte také na adresu na kterou chcete zaslat balíček a Vaše jméno, telefon pro případ upřesnění objednávky.
Vaše jméno:
Telefon:
e-mail:
Adresa: fakturační
Adresa: dodací (pokud se liší od místa fakturačního)
 

Druh placení:

• jakoukoli bankou , zvýhodněné u platby předem - přes Fio Bank, Raiffaisen Bank - před objednávkou /výhodné podmínky dopravy!/

• na dobírku

není možné platební bránou !

Objednávka:
Číslo zboží + ks + druh/ poddruh nebo typ a z jaké kolekce

1.3.2. objednávky neúplné /bez adresy, bez tel./, s nepravdivými nebo nefunkčními kontakty, nebo nedokončené a zařazené v systému, ale neodeslané ke zpracování nelze vyřídit a pokud bude uveden kontakt na objednávajícího budete požádáni o doplnění nebo dokončení. Jestliže neuvedete kontakt = email nebo telefon (dále Skype, Viber, Whatsap, Messenger atd.), nelze Vás pak kontaktovat a taková objednávka může být stornována.

1.4.0. Objednací termíny nechlazeného trvanlivého zboží jsou v kterýkoli den v týdnu a dodání může být již do 24h nebo 48h nejpozději do 72h v kterýkoli den v týdnu. Termíny dodání jsou dány technickými a kapacitními možnostmi dopravce (Kurýra) a vytížením firmy (prodávající-dodavatel) dle počtu objednávek a ročního období.

1.4.0.1. jestliže je uvedeno u položky v náhledu skladem a po rozkliknutí položky uvedeno "dostupnost" číslovka vyšší než 0 /nula/ tak je možné doručení do 24-48h při obj. do 12h daného dne (platí pouze u Zásilkovny, ale jinak u ostatních kurýrů (PPL,DPD, Zásilkovna) při obj. po 12h do 0:00 ji můžeme odeslat do 48-72h tj. 3-tí den ji můžete obdržet, avšak pokud potřebujete zboží k nějaké příležitosti (svatba, narozeniny, svátky, výročí atd.) tak je NUTNÉ uvést tento skutek do objednávky do poznámek nebo i předem zavolat. /Nemůžeme totiž předpokládat záměry jaké máte s termínem převzetí a užitím zboží/

- při akutní potřebě doručit zboží včas není vhodné zadávat platbu předem neboť se dodání o doručení /připsání/ platby na účet může prodloužit a tím nemůžeme pak garantovat včasné doručení.

1.4.0.2. jestliže je uvedeno u položky v náhledu "na předobjednávku" a po rozkliknutí též stav "dostupnost", tak značí popis, že je zboží objednatelné, ale nemusí být v daný moment skladem a zboží bude buďto brzy naskladněno a nebo je teprve na cestě (od výrobce nebo dovozce) a aby bylo zboží objednatelné musí být uveden stav i k objednání tj. číslovka vyšší jak 0 /nula/ . V opačném případě by nešlo zboží objednat a objednávka by nešla dokončit...

Doporučujeme ověřit skutečný stav před dokončením objednávky neboť při vyprodání se může stav tvářit jako předobjednávka bez číslovky a pak by systém vykazoval chybu v oranžovém pruhu zvrchu objednávky a nešlo by ji dokončit, což k dokončení je nutné chybnou položku vyřadit a poptat zboží do poznámek.

- při akutní potřebe doručit zboží včas není vhodné zadávat platbu předem neboť se dodání o doručení /připsání/ platby na účet prodlužuje a tím nemůžeme pak garantovat včasné doručení.

1.4.0.3. jestliže je uvedeno u položky v náhledu i po rozkliknutí "není skladem" tak je po nějakou neurčitou dobu zboží nedostupné a je buďto uvedena náhradní varianta, nebo může být rovnou uveden důvod nedostupnosti u položky v popise zboží a nebo si dostupnost ověří zákazník dotazem tel., mailem nebo přes live chat /vpravo dole/, "pokud na live chatu nebudeme online nebo nebudeme reagovat obratem je nutné pro zanechání vzkazu uvést na sebe kontakt mail+tel. pro zpětnou vazbu" !

1.4.0.4. jestliže je uvedeno u položky v náhledu "na předobjednávku" a po rozkliknutí je jiný popis o stavu zboží např. "PŘIPRAVUJEME" ,"Na poptávku" apod. tak nelze zboží objednat, ale je stav jen informativní. Nebo může být po rozkliknutí místo číslovky u slova "Dostupnost" také "předobjednávka" tak zboží je vyprodáno a není doplněn stav s počtem kusů a je zboží v daný moment neobjednatelné. V tomto případě je nutné ověřit skutečný stav telefonicky /pokud chcete info obratem, nebo mailem nebo na Live chat, neboť předobjednávka značí, že zboží může být naskladněno, ale je neznámý termín a nebo je stav chybně uveden a je vhodné nás kontaktovat o chybě.

1.4.0.5. podmínky v bodech od 1.4.0.1 do 1.4.0.3. platí i pro následující stavy skladů v bodech 1.4.0. a 1.4.1. až 1.4.2.

1.4.1. -1.4.2     TYTO BODY - DO ODVOLANÍ ZRUŠENY -

CHLAZENE MRAŽENE KURÝREM ANI JINYM DOPRAVCEM DOČASNĚ NEZASILAME !

- VÁMI OBJEDNANÉ CHLAZENE MRAŽENE POLOŽKY Z OBJEDNÁVEK BUDOU VYLOUČENÉ A STORNOVANÉ!

- CHLAZENE A MRAŽENÉ JE MOŽNO VŠAK NA WEBU ZAREZERVOVAT PŘEDEM PRO VYZVEDNUTÍ PO DOHODĚ U NÁS NA OBCHODĚ V PLZNI.

1.4.1. Objednací termíny chlazeného netrvanlivého zboží (čerstvé dezerty) jsou kupujícím libovolné, ale dodací termíny jsou pouze od PO-ÚT-ST aby včas bylo zboží doručeno do ČT nejpozději do PÁ a dodání do 24h nejpozději do 48h. Co objednáte později tj. ST po 12h, ČT a PÁ tak se odešle až v PO-ÚT.

1.4.2. Objednací termíny chlazeného netrvanlivého zboží (čerstvé ryby, chlazené sýry, masa a mražené produkty krom dortů a zmrzliny) jsou pouze od PO-ÚT, max. ST aby včas bylo zboží doručeno do ČT nejpozději do PÁ a dodání do 24h nejpozději do 48h dle termínu objednání. Co objednáte později tj. ČT-PÁ se odešle až v PO-ÚT = u tohoto zboží je nutné zadat dodání expres do 24h do 5kg! nebo od 5kg do 25kg tuto garanci + balné chlazeného (tj. s boxem), dále chladící média pro udržení teploty a nebo vložit dle vlastního uvážení jiné další varianty chladících desek a "dodání do".

1.4.3. Mimořádné doručení v SO lze jen ve větších a vymezených městech nad 50tis obyvatel daných seznamem kurýrní služby, která si vyhrazuje právo doručit dle svých kapacit.

1.4.4. Dodání do odlehlých míst jako chaty v hůře dostupných místech či odlehlé vesnice vzdálené od velkých aglomerací jako slepé a neprůjezdné cesty nebo do horských středisek a chat nemusí být do 24h ani do 48h /dle situace v provozu a ročního období /tj. zima=závěje, náledí apod./.

1.5.0. Objednáním zboží z e-shopu RAJ DELIKATES dále jen rajdelikates.cz se uzavírá ZÁVAZNÁ kupní smlouva dle obch. zákoníku mezi objednatelem/odběratelem /Vy/ dále jen kupující/objednatel/odběratel a prodávajícím/odesílatelem /tj. e-shop Ráj delikates - Naďa Pašková/ dále jen dodavatelem a odesláním a souhlasem s obch. podmínkami se zákazník - objednatel/odběratel/kupující zavazuje převzít objednané zboží ihned při doručování. V případě, že se jedná o chlazené/mražené je povinen kupující/objednatel/odběratel převzít objednané zboží neprodleně a uložit jej ihned do chladničky/mrazničky.

1.5.1. Zároveň potvrzením a odesláním objednávky je zákazník srozuměn s tím, že za NEpřevzatou (odmítnutou) zásilku objednaného zboží budeme požadovat úhradu marného dopravného + zpětné doručení a poté když nebude reagováno po možné smírné upomínce před žalobou (případně i poškozeného chlazeného/mraženého zboží vzniklé včasným nepřevzetím a tím znehodnocením) bude vymáhána úhrada dopravného a ušlého zisku včetně nákladů spojených s vymáháním - viz odst od 10.3.4 až 10.3.5.4. !

1.5.2. Zboží prodávané na webovém rozhraní, které je alkoholickým nápojem či tabákovým výrobkem, se řídí zákonem č. 379/2005 Sb., o opatřeních k ochraně před škodami způsobenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami, ve znění pozdějších předpisů. Takovýto druh zboží nesmí být a není prodáván osobám mladším 18 let.

2.0. DODACÍ PODMÍNKY

2.1. Minimální hodnota objednaného množství je 200,- CZK s DPH + dopravné a dobírkovné.

2.1.1. Limit je určen pro rentabilnost objednávek pro E-SHOP a efektivností pro kupujícího v souvislosti s cenou dopravy.

2.1.2. DODÁNÍ ZBOŽÍ - službami kurýrů DPD a PPL (1-35kg), Toptrans (36-100kg), ČP, Zásilkovna a na přání i Úloženka (1-10kg).

2.1.3. Seznam a ceny níže v rozpisech - dle přepravce. dle množství, dle objemu, dle váhy, dle nepravidelného tvaru atd.

2.2.0. V případě nižší ceny než v bodu 2.0. nemusí být objednávka vyřízena a může být v případě nereakce stornována tj. bude klient požádán o potvrzení či doplnění.

2.2.0.1. Objednávka v nižší hodnotě jak 200,-Kč je pro e-hop nerentabilní proto z těchto důvodů je nutné objednávky i v zájmu vlastního zaslání Vám zákazníkovi zvýhodnit více kusy zboží aby se doprava v závislosti ke kusu zlevnila, proto může být klient požádán o doplnění zbožím do oboustranné rentabilnosti a nebo o potvrzení, že skutečně souhlasí i s vyšší /nevýhodnou/ cenou oproti ceně zboží "mnohdy samotné zboží např. 1ks hořčice nebo čehokoli za 35,-Kč atp.", když min. dopravné je 65,-Kč.

2.2.1. Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání do 12:00) nebo příští pracovní den, nejpozději do 3 dnů - vše dle vytížení expedice a určitého období (předvánoční a sváteční období apod.).
Každý produkt má uvedenou dobu dodání, zpravidla 2-6 dnů od závazného potvrzení objednávky. Pokud by měla být překročena doba dodání, informujeme Vás emailem či telefonicky a dohodneme se s Vámi na dalším postupu. Doba dodání se může prodloužit dle ročního období (zima-závěje a námrazy = kurýrní služba může mít tak kvůli počasí prodlevu 1-2-3 dny a také dle určitého období (předvánoční a sváteční období atd.)

2.2.2. Objednávejte zboží k dodání pouze v termínu kdy jste k zastižení s min. dobou doručení 2 dny a max. 5-7 dnů dle stavu zásob uvedených u položky.

2.2.3. Pokud v době objednání není vám předem známo, že budete schopni převzít zásilku se zbožím v den doručení tak ji neobjednávejte, nebo si smluvte náhradního příjemce (v případě dobírky i plátce).

2.2.4. Dodací podmínky se řídí i platebními podmínkami níže od bodu 3.0 a také dodacími podmínkami přepravce , obzvláště = chlazené a mražené odst. 2. písm. h. a pro expres odst. 6. písm. a.

2.3.0. Zboží doručuje kurýrní služba s dovozem až domů nebo do výdejního místa v blízkosti vašeho bydliště:

2.3.1. - zpravidla do 24h ale případně do 48h až 72h v základu od 79,-Kč a dle množství jsou slevy na dopravné s cenou už od 55,- nebo i zdarma dle množství objednaného zboží z bodu 5.2. (cena přepravy dle váhy a ceny zásilky). Uvedená hodinová tj. třídění doručovací doba není nijak závazná jako "garanční" (tedy ani není nijak postižitelná za nesplnění termínu), že ji např. do 24h musíme splnit.

2.3.2. - nebo listovním psaním (do rozměru včetně obálky tl. max. 5cm a š 35 x hl 25 cm u České pošty do druhého až třetího dne - dle zadání druhu doručení.

2.3.4. - dodání lehkého zboží již od 35,- Kč (např. koření v obálce) do 500 g. ČP zasílání pouze u zásilek do max. 1,5kg.

2.3.5. - standardní doručení kurýrem je od PO do PÁ, u malých zásilek ČP od PO do SO.

2.3.6. - k balíkům do 20kg /0,12m3/ neúčtujeme balné. Nad tento objem a váhu účtujeme balné dle bodu 5.2.1. "Dopravné" níže.

2.3.9.3 dále zboží s citlivostí na změnu teploty je nutné dodat na firemní adresu do 24h od odeslání avšak ten den do 15 h kdy je nutno balík převzít a uložit ihned do chlaďáku nebo mrazáku! --   Momentálně nezasíláme do odvolaní!

- Kurýr nedoručuje garantované zásilky na soukromé adresy tj. expres nedoručuje domů!

2.4.0. - O odeslání zásilky informujeme každého zákazníka z obj. systému, emailem nebo i SMS.

2.4.1. - zboží je možno též po dohodě vyzvednout osobně v sídle nebo provozovně naší společnosti.

2.4.2. - objednávku přes e-shop je možno taktéž dovézt v místě působnosti e-shopu tj. v Plzni a blízkém okolí na přání dle níže uvedených podmínek.

2.4.3. - rozvážky objednávek zdarma v pracovní dny od 10-19h v Plzni a blízkém okolí.

2.4.4. - nově - zboží je možno po dohodě zaslat Úloženkou   (za výjimku chlazeného a mraženého, balíčky běžných rozměrů do 10 kg  s obalu/)

Podmínky přepravy: maximální hmotnost - do 10 kg /za každou další nadváhu zboží je automaticky připočítána cena za další balík/

Maximální rozměr jedné strany - 120 cm

Maximální součet rozměrů všech tří stran - 150 cm (např. 60×50×40 cm)

Minimální rozměry - 10 × 7 × 1 cm

2.4.5. - nově - zboží je možno dle výběru při objednávce zaslat Zásilkovnou (za výjimku chlazeného a mraženého, balíčky běžných rozměrů do 10 kg /bez obalu/)

Podmínky přepravy: maximální hmotnost - do 10 kg  /za každou další nadváhu zboží je automaticky připočítána cena za další balík/

Maximální rozměr jedné strany - 120 cm

Maximální součet rozměrů všech tří stran - 150 cm (např. 60×50×40 cm)

Minimální rozměry - 10 × 7 × 1 cm

2.4.6. - nově - lze zaslat malé zásilky do 2kg i s obalem jen za 85,- (ČP - při platbě předem)

Podmínky přepravy: maximální hmotnost - dle ceníku a druhu zásilky ČP - ZDE .

Maximální rozměr jedné strany - 120 cm

Maximální součet rozměrů všech tří stran - 150 cm (např. 60×50×40 cm)

Minimální rozměry - 10 × 7 × 1 cm

2.5.0. Dodací podmínky pro převzetí bez objednání na kamenném obchodě:

2.5.1. - ceny v kamenném obchodě se liší oproti e-shopu v různých relacích dle sortimentu směrem nahoru dané výdaji a náklady za provoz a vybavení.

2.5.2. - ceny v e-shopu jsou mnohdy nižší neboť s provozem e-shopu nejsou tak vysoké výdaje jako s kamennou provozovnou.

2.5.0. Dodací podmínky pro převzetí na objednání v e-shopu: V ÚPRAVĚ

 

3.0. CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1.0. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

3.1.1. Ceny v e-shopu mohou mít rozdílné oproti kamennému obchodu z důvodu rozdílných nákladů tj. pro prodej zasíláním objednávek z e-shopu jsou ceny mnohdy nižší nežli při prodeji na kamenném obchodě díky nájmům nebo provozním nákladům.

3.1.2. Při prodeji zboží v kamenném obchodě nemůže být zboží nabízeno ani vyžadováno za ceny z e-shopu a provozovatel obchodu si může nastavovat ceny dle vynaložených nákladů na provoz a režii a nemůže být kupujícím vyžadována stejná nebo nižší cena, když není předem objednáno zboží přes e-shop např. na osobní vyzvednutí.
3.2.0. Jakékoli objednané zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
3.2.1. Zboží již předem placené /chlazené a mražené/ je již v době expedice majetkem kupujícího a v tomto rámci si za zboží ručí objednatel/kupující tj. za včasné doručení, jen za kvalitu zabalení do doručení ručí dodavatel/prodávající.
3.3.0. Nepřevezme-li kupující jakékoli objednané zboží včas, nese kupující (v případě doručení zboží na dobírku) náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši (tj.2x tam i zpět) a rovněž i v případě, že zásilku bez udání důvodu odmítne nebo nebude zastižen ve smluveném dni i přesto že zásilka již nebude pro nespolehlivost kupujícího znovu doručována.

3.3.1. Odesláním objednávky je uzavřena smlouva a kupující se jí tak zavazuje k převzetí zboží ,jež si po registraci a nebo bez registrace vložil do košíku a odeslal ke zpracování / k odeslání / k expedici / k doručení / ke konzumaci.

3.3.2. Odesláním objednávky na platbu předem je uzavřena závazná smlouva a kupující se jí tak zavazuje uhradit v nejbližším termínu po zaslání platebních údajů, poté i k převzetí zboží jež si po registraci a nebo bez registrace vložil do košíku a odeslal ke zpracování / k odeslání / k expedici / k doručení / ke konzumaci.

3.3.3. Odesláním "zakázkové" objednávky předobjednávkového zboží je uzavřena závazná smlouva a kupující se jí tak zavazuje k převzetí zboží jež si po registraci a nebo bez registrace vložil do košíku a odeslal ke zpracování / k odeslání / k doručení / ke konzumaci.

3.3.4. Objednáním objednávky s chlazeným nebo mraženým zbožím se zákazník zavazuje ji promptně převzít v den doručování /bez odkládání/ s tím, že každá takováto objednávka je požadována uhradit předem jako záruku včasného odběru, ke kterému si je povinen příjemce zajistit čas případně osobu zastupující k převzetí.

3.3.5. Při nepřevzetí dobírkového i předem placeného balíku jsou vyúčtovány náklady na marnou dopravu (odmítnutí, nezastižení ve smluvený termín či zrušení objednávky v době po odeslání k příjemci/kupujícímu/objednateli) další náklady spojené s vymáháním dopravného v min.výši 84,-Kč či poštovného v min.výši 95,- Kč = v případě vrácení náhradu dopravného tam i zpět tj. vždy 2x.

3.3.6. Jestliže bude odmítnuta úhrada za marné dopravné je ihned a automaticky předáno k vymáhání proplacení ztrátového dopravného ad. výdaje spojené s vymáháním tj. min. 2.000,-Kč + úroky 0,5%/denně.

3.3.7. V případě neuhrazení platby za zadanou objednávku na platbu předem, kdy nebude včas uhrazena,(po zaslání platebních údajů, kdy je vyžadována úhrada do 7dnů) nemusí být po termínu již vyřízena (z důvodu změny ceny nebo balení). E-shop si vyhrazuje právo objednávku po termínu úhrady zrušit a může být objednávka e-shopem stornována a o tomto bude objednatel písemně uvědomen - po většinou emailem. Nebo se dle dohody mezi oběma stranami termín prodlouží na libovolnou lhůtu.

3.4.0. Ke zboží je připočítáván poplatek k dopravnému za mýtné, které se dle váhy pohybuje a je součástí vámi hrazeného dopravného, které je vyčísleno v objednávce a je tak již v době uzavření objednávky neměnné + dobírkovné min 35,- Kč dle výše částky a země doručení.

3.4.1. Platby z SR se vždy hradí předem a účtujeme kurz dle ČNB a veškeré poplatky odchozí i příchozí jdou k tíži objednatele tedy při odchozí platbě je potřeba volit poplatky dle použité banky:

3.4.1.1. z Fio Bank SK do Fio Bank CZ - typ platby SHA (odchozí poplatky své bance , příchozí my své bance)

3.4.1.2. z jakékoli jiné banky k nám do Fio Banky - typ OUR (odchozí i příchozí poplatky k tíži objednatele (viz odůvodnění dle bodu 3.4.2.)

3.4.2. Min.poplatky jsou od 25 do 250,-Kč /0,93€ až 9,10€/ dle použité banky a proto pak nemůžeme dotovat tyto platby ze zisku, který by při min objednávce nepokryl z daleka naše příjmy z prodeje. U Fio banky jsou poplatky z Fio SK do Fio CZ a naopak zdarma.

3.4.3. platby za dobírkovné jsou standardně hrazeny v hotovosti, pokud je požadavek na úhrady dobírky kartou - hlaste předem = v tomto případě je k ceně připočítáván poplatek banky 3% z ceny celkového zboží včetně dopravy.

3.4.4. úhrady platební kartou přes internet (platební brány PayPal, PayU atd.) zatím neposkytujeme, možno pouze klasickým elektronickým bankovním převodem, který je v dnešní době do 24h až 36h. max. do 48h. (v případě stejné banky je převod do 5-10min - pro ověření předem volejte)

3.4.5. Expresní zaslání (doručení do 24h) balíčku s chlazeným a mraženým účtováno dle váhy od +95,-Kč až do 600,-Kč do 50kg.

3.4.5.1. - příplatek za expres platí pouze u kurýrů jako DPD, PPL, GEIS, GLS apod.

3.4.5.2. - u dodání přes systém poboček Úloženka nebo Zásilkovna expresní zaslání ani chlazené a mražené není možné !!!

3.4.5.3. - přes Českou Poštu vůbec KŘEHKÉ a chlazené a mražené NEZASÍLÁME !!!

3.5.0. V letních měsících - Květen až Srpen (někdy i dříve tj. od Března do Září) při extrémních vedrech nad +30°C je nutné v rámci kvality doručení navyšovat zesílení stěn thermoboxů na dvoj i troj násobek základní tloušťky stěny přepravní krabice pro chlazené nebo mražené včetně navýšení počtu chladících médií. S tím se samozřejmě navyšuje cena o příplatek za doplňkový materiál izolace i chladících desek.

3.5.1. Ceny se navyšují ze základu 65,- Kč /balné chlazeného M do 5kg/ nebo 85,-Kč /balné chlazeného V do 25kg/ na - dvojnásobek při +28 až +32°C a na trojnásobek při +33 až +37°C , případně nad +38°C čtyřnásobek do 40°C. Nad 40°C si vyhrazujeme právo chlazené a mražené zásilky nezasílat. Výše teplot se týkají dle předpovědí samozřejmě ve stínu !

 

4.0. PROČ NAKUPOVAT U NÁS:

4.1.0. Nejširší nabídka - V naší nabídce najdete přes 3.800 druhů zboží specialit a delikates od světových výrobců, především z Východní, Jižní Evropy, Středomoří, Arábie a Asie.
4.2.0. Expresní doručení - Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odesíláme ho výjimečně i v den objednání, většinou až druhý den, případně dle vytížení (zvýšený počet balení objednávek) nejpozději třetí pracovní den (mimo plateb bankovním převodem z jiné banky než z KB, Fio a M Banky).
4.3.0. Zasíláme i zboží (chlazené a mražené), které jiné e-shopy nezasílají pro možnost zkázy tepelných vlastností.

4.3.1. za 20 let praxe máme již zasílání chlazených a mražených zásilek zdokonaleno a zajištěno tak, že je vždy zboží doručeno ve stálé doporučené teplotě.

5.0. DOPRAVNÉ

5.1.0. Minimální hodnota objednaného množství je 200,- CZK s DPH + doprava (kurýrní službou min. 99,-Kč, Zásilkovnou min. 79,-Kč) a + doběrečné (25,-Kč).

5.1.1. Výše min. hranice objednávky a slev na dopravném se vždy počítá - bez dopravného a doběrečného !

5.2.0. Termíny objednání dopravného v košíku při zadání objednávky:

Poštovné zdarma - systémem povoleno = (),

Osobní převzetí - Slovanská - systémem povoleno = (vyzvednutí zboží na pobočce v Plzni),

Česká pošta - podle váhy - systémem povoleno = (doručení po ČR v rámci poboček ČP),

Slovenská pošta - podle váhy - systémem zakázáno = (doručení v rámci poboček SP) - /do SR doručujeme pouze kurýrem PPL, DPD/,

Kurýr - podle váhy - systémem povoleno = (doručuje po ČR kurýrní služba do 24h-48h dle volby e-shopu),

Úloženka - systémem zakázáno = (přeprava a doručení na pobočky Úloženka) - prozatím formou určení v poznámce /nemáme nainstalovaný modul/,

Zásilkovna - systémem povoleno = (přeprava a doručení na pobočky Zásilkovna) - formou výběru určení,

EUR přeprava - systémem povoleno = (zasílání kartonového zboží na paletě - především pro VO),

Frigoexpress - chlazené a mražené - systémem povoleno = (specializovaný kurýr s chladícím boxem v nástavbě vozu) - pouze pro chlazené a mražené větších objemů nad 25kg !

Expres kurýr - Garant 24h - systémem povoleno = (určeno pro chlazené a mražené zásilky nad 5kg !!! ) - Garantovaná doba je od odeslání do doručení - NE od objednání /zadání v e-shopu/ do doručení !

5.3.0. Při první objednávce po ČR nad 4500,- CZK neplatíte dopravné, - pouze u POTRAVINOVÉHO ZBOŽÍ ! (váha 1 balíku z objednávky do 29,99 kg).

        U nepotravinového zboží tj. kuchyňské potřeby, vybavení do domácností, elektronika apod. je limit doprvy zdarma nad 5800,-Kč.

        Podrobnější specifikace:

        a) při 10-té obj. se limit snižuje o 100,- Kč - (tj. při obj. za 4200,-Kč již dodání zdarma)

        b) při 20-té obj. se limit snižuje o 150,- Kč - (tj. při obj. za 4000,-Kč již dodání zdarma)

        c) při 30-té obj. se limit snižuje o 180,- Kč - (tj. při obj. za 3600,-Kč již dodání zdarma)

 

5.3.1. v případě velké objednávky a tím váhy zboží nad 30 kg tj. do 49,99kg je u 1 balíku doprava dle odst. 5.3.5. a 2 balík taktéž dopravné dle odst. 5.3 a dále dle odst. 5.3.5. (min. však 84,-CZK).

5.3.2. nebo obsah celé objednávky by musel přesahovat 5.500,-CZK a váhy obou balíků do 69,98 kg a doprava u obou balíků by byla pak zdarma kompletně

5.3.3. při ještě větším objemu objednávky je cena dopravy individuální neboť dopravné nad 100kg je už paletová cena (tj. min 450,-Kč) a tu není možné účtovat zdarma do částky 15.000,- Kč. Úhrada dopravného je pak předem na účet nebo v hotovosti.

5.3.4. při objednávce po ČR pod 1500,- CZK dopravné paušálně činí min. 99,-CZK balíčky do 2kg (kurýr) dle váhy zboží v objednávce (tj. do 5 kg), nad 5 kg ceník v odst. 5.3.6.

5.3.5 Podrobný základní ceník od 0,01 do 31,5 kg dopravného po ČR standardně zasíláme KURÝREM dle vah objednaného zboží mimo podmínek individuálně určených v odst. 5.3. až 5.3.5.

        Dopravné: do 3kg 119,-Kč, do 7kg 139,-Kč, do 8kg 149,-Kč, do 9kg 159,-Kč, do 10kg 169,-Kč,do 11kg 179,-Kč, do 12kg 189,-Kč, do 14kg 199,-Kč, do 16kg 209,-Kč, do 18kg 219,-Kč, do 20kg 229,-Kč, do 24kg 249,-Kč, do 27kg 269,-Kč, do 30kg 289,-Kč, do 40kg 329,- Kč, do 50kg 429,-Kč.


5.3.6 Podrobný základní ceník nad 31,5 do 300 kg dopravného po ČR standardně zasíláme KURÝREM dle vah objednaného zboží mimo podmínek individuálně určených v odst. 5.3. až 5.3.5. :

        Dopravné: nad 31,5 kg do 60kg 589,-Kč, do 70kg 629,-Kč, do 80kg 699,-Kč, do 90kg 739,-Kč, do 100g 869,-Kč, do 150kg 1289,-Kč, do 200kg 1599,-Kč, do 250kg 1689,-Kč, do 300kg 1999,-Kč, do 400kg 2599,-Kč, do 500kg 2999,-Kč, do 600kg 3589,-Kč, do 700kg 3989,-Kč, do 800kg 4389,-Kč, do 900kg 4689,-Kč, do1000kg 4889,-Kč.


5.3.7. Cena dopravy Úloženkou  baličky do 1,90 kg  69,- Kč; + dobirka 25,- Kč, od 2 kg do 10 kg 89,- + dobirka 32,-

5.3.8  Ceny partnera uloženka , zasilkovna - dle ceníků partnerů ulozenka.cz , zasilkovna.cz.

5.4.1. Doručení do výdejního místa = příplatek za přesměrování a převoz na jiné místo než původně uvedené v objednávce + 85,-Kč !!!

5.4.1.1. při neuvedení předem doručení na výdejní místo a tím nezakalkulováno do objednávky = bude objednatel vyzván k doplacení převodem !

5.4.1.2. při neuhrazení do 7 dnů platí stejné podmínky s vymáháním jako při nepřevzetí balíku (marného dopravného) v bodu 3.3.5.


DOPRAVA DO SLOVENSKA odst. 5.5.0. až 5.6.1:

5.5.0. Dopravné do SR je standardně zajišťováno kurýrní službou a je hrazeno vždy předem /beze slev/ a činí min. 300,- CZK (dle kurzu - od 12€) (dle váhy zboží v objednávce až 450,-CZK /180€/ do 50kg) pouze při platbě předem !

5.5.1. Podrobný základní ceník dopravného standardně zasíláme KURÝREM dle vah objednaného zboží. Neplatí pro SR Podmínky určených v odst. 5.3. až 5.3.5. :

Dopravné: do 5kg 250,-Kč, do 10kg 300,-Kč, 20kg 350,-Kč, 30kg 400,-Kč, 40kg 450,-Kč, 50kg 550,-Kč.

Tj. 10€, 12€, 14€, 16€, 18€, 20€, 22€.

5.5.2. Podrobný základní ceník dopravného zasíláme ČP=SP dle vah objednaného zboží. Neplatí pro SR podmínky určených v odst. 5.3. až 5.3.5. :

Dopravné: do 5kg 350,-Kč, 10kg 380,-Kč, 15kg 420,-Kč, 20kg 455,-Kč, 25kg 485,-Kč, 30kg 520,-Kč, 35kg 570,-Kč, 40kg 620,-Kč, 50kg 685,-Kč.

5.5.3. na přání od 100g do 1,99 kg je možno zaslat na Slovensko ČP->SP dle tarifu ČP - účtujeme pouze ceníkovou cenu - žádné další poplatky nepřičítáme!

5.5.4. balíky nad 2 kg zasíláme již pouze kurýrní službou s cenami dle bodu 5.4.

5.6.0. Dobírkou do SR nezasíláme !!!

5.6.1. platby v rámci SR je možno provést předem převodem na náš učet v Komerční Bance, M-Bank a Fio Bank (platby ze SR z Fio SR >>> Fio ČR = bez poplatků) nebo složením hotovosti na účet ještě před odesláním zboží, kde o Vaší platbě víme okamžitě. + platební podmínky dle bodu 3.4.1.2 !

5.7.0. Platby v rámci ČR je možno provést předem převodem na náš učet v Komerční Bance, Fio Bank nebo složením hotovosti na účet ještě před odesláním zboží, kde o Vaší platbě víme okamžitě, výhodou pro Vás je:

5.7.1. pří první objednávce do 2500,- CZK  mala pozornost v baličku.
5.7.2. při první objednávce nad 2500,- CZK  + dárek v hodnotě 100,- CZK (váha 1 balíku z objednávky do 49,99 kg v rámci ČR).
 

5.7.3. číslo účtu FioBank je dle volby "platba předem" automaticky uvedeno při dokončení objednávky. V případě poruchy košíku e-shopu a objednávky emailem Vám bude č.ú. dodatečné zasláno po potvrzení objednávky do 24h.

5.8.0. K dopravnému 
neúčtujeme balné do 20kg a expediční ani žádné jiné další poplatky spojené s odesláním, přepravou (palivové příplatky a mýtné) a převzetím.

5.8.1. K ceně zboží je krom doběrečného a dopravného účtováno balné dle váhy - až nad 20kg (do 20kg není účtováno !).

(přistoupeno z důvodu velké spotřeby balících materiálů /lepící páska, smršťovací balící folie ad. materiály jako výstražné etikety a polepy pro přepravu nadměrných a křehkých zásilek) neúčtujeme žádné krabice /papírové kartony/, pouze pro chlazené a mražené zboží polystyrenové boxy dle bodu 5.7.3.

       Balné: od 20kg do 24,99kg = 25,-Kč, od 25kg do 29,99kg = 35,-Kč, od 30kg do 34,99kg = 45,-Kč, od 35kg do 39,99kg = 55,-Kč, od 40kg do 44,99kg = 65,- Kč, od 45kg do 49,99kg = 75,-Kč/balík.

5.8.2. K ceně zboží u citlivých obsahů na manipulaci je dále účtováno balné dle povahy obsahu - (křehké-sklo) (dle časové náročnosti k počtu obsahu).

(přistoupeno z důvodu kvalitnějšího balení proti poškození /bublinkové folie, lepenky, polystyrenové výstelky a polystyrenové drti/ k přepravě bez poškození nadměrných a křehkých zásilek ke zdárnému doručení a spokojenosti objednatele) pro velmi křehké lahve speciální obaly k ochraně zboží balíme do polystyrenových boxíků určených pro přepravu lahví dle cenové nabídky (od 20,-Kč/kus).

       Balné 1ks obsahu /lahev,sklenice,dóza,mísa/: od 1ks do 5ks = 5,-Kč/ks, od 6ks do 10ks = 7,-Kč/ks, od 11ks do 20ks = 8,-Kč/ks, od 21ks do 30ks = 9,-Kč/ks, od 31ks do 40ks = 10,- Kč/ks, od 41ks do 50ks = 11,-Kč/na kus jakékoliv sklenice, keramika či porcelánové nádoby.

5.8.2.1. - e-shop si vyhrazuje právo dopočíst balné z odst. 5.7.1. a 5.7.2. k již odeslané objednávce zákazníkem ke zpracování k jednotlivým položkám vztahujícím se na balné. Jestliže nebude zákazník doplnění o balné respektovat tak má právo ji zrušit pokud nejde o zakázkové objednání či zaplacené zálohou či celou obj. předem neboť již e-shopu vznikly s objednáním výdaje a nelze obj. tak zrušit z důvodu časové ztráty, dopravy atd. a také možné ztráty zisku ze zajišťované objednávky pokud by ji objednatel chtěl zrušit.


5.8.3. dále ke zboží citlivému na změnu teploty účtujeme u mražených a chlazených výrobků na přání především v létě /od jara do podzimu/ při objednávce - polystyrenovou krabici (tvrzený polystyren monolitický box s tl. stěny od 2cm) nebo (tvrzený polystyren monolitický box s tl. stěny od 4cm) podrobnosti viz 6.2.0. "Záruka a reklamace".

5.8.4. balík je důkladně zabalen, aby byl chráněn proti nárazu a pojištěn proti vykradení či ztrátě.

5.8.5. v ceně dopravného jsou započítány poplatky za mýtné a palivové příplatky.

5.8.6. Dále k ceně zboží u citlivých obsahů i obalů (pvc kýble převážně s rybami) na manipulaci je dále účtováno balné dle povahy obsahu - (křehké-pvc kýbl) proti poškození při přepravě kurýry a při skladování balíků - ukládání v přepravním prostoru při stohování (dle časové náročnosti k počtu obsahu).

(přistoupeno z důvodu kvalitnějšího balení proti poškození /bublinkové folie, lepenky, polystyrenové výstelky a polystyrenové nebo molitanové drti/ k přepravě bez poškození nadměrných a křehkých zásilek ke zdárnému doručení a spokojenosti objednatele) pro měkké, pružné, ale křehké kýble při nadměrném zatížení k ochraně zboží balíme do tvrdých krabic od banánů s polystyrenovou výstelkou k přepravě křehkých obalů s potravinami povětšinou v nálevu (od 65,-Kč/kus).

       Balné 1ks obsahu /kýbl,sklenice,vanička,mísa/: od 1ks do 5ks = 65,-Kč/ks, od 6ks do 10ks = 75,-Kč/ks, od 11ks do 20ks = 85,-Kč/ks, od 21ks do 30ks = 95,-Kč/ks, od 31ks do 40ks = 100,- Kč/ks, od 41ks do 50ks = 110,-Kč/na kus jakékoliv sklenice, keramika či porcelánové nádoby.

5.9.0. k dopravě další poplatky neúčtujeme, jen v případě nadrozměrných nebo jinak nestandardních zásilek a v takovém případě bude objednávající předem upozorněn a dotázán s kalkulací ceny.

5.10.0. V případě, že je způsob dodání zboží smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko i případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem doručování.

5.10.1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání bez prodlení /obzvláště jedná-li se o netrvanlivé potraviny - chlazené+mražené a nebalené "čerstvé" zboží/.

5.10.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.10.3. k bodu 5.10.2. se vztahuje i bod 10.3.4.

 

6.0. ZÁRUKA A REKLAMACE

6.1.0. Každá zásilka je pojištěna a Česká pošta i přepravce kurýrní služba za zboží ručí. Proto si vždy zásilku prohlédněte před dopravcem (pracovníkem Pošty, řidičem kurýra).

6.1.1. reklamace na doručený poškozený balík je nutno uplatnit neprodleně při převzetí nebo po převzetí na obsah balíku po rozbalení. tj ihned nejlépe do 24h (u čerstvých potravin a na zakázkuú a nejpozději max do 30 dnů (trvanlivé potraviny a nepotravinové zboží).

6.1.2. reklamace na zboží z doručeného balíku lze uplatnit neprodleně při převzetí nebo po převzetí na obsah balíku po rozbalení. tj ihned nejlépe do 24h (u čerstvých potravin a na zakázkuú a nejpozději max do 30 dnů (trvanlivé potraviny a nepotravinové zboží).

6.1.3. otálení s podáním reklamace však /u rychle se kazících produktů a na zakázku/ pak komplikuje vyřízení. Na pozdější reklamace nemůže být z pochopitelných důvodů brána zřetel.

6.1.4. reklamace na nedoručený balík lze uplatnit při nedoručení ve stanovený termín /nedovezení kurýrem 3x po sobě jdoucí prac. den , (3 /tři/ termíny doručení k převzetí zákazníkovi/odběrateli) nebo při ztrátě. Nejpozději do 3dnů od odeslání a následujícího dne k doručování. Na pozdější reklamace nemůže být z pochopitelných důvodů brána zřetel.

6.1.5. v případě zdárného doručení, ale po rozbalení zjištění, že není obsahem to co mělo být, "odcizeno" a balík nevykazuje znaky poškození je nutné zadokumentovat ihned stav balíku a podat reklamaci přepravci i dodavateli tj. eshopu Ráj delikates. Dle zkoumání ke zjištění důvodu změny či odcizení chybějícího obsahu je potřeba doložit kde a jak ke ztrátě či změně obsahu došlo /mohlo dojít/ a podle toho se dále bude řešit reklamace.

6.1.6. v případě zdárného doručení, ale po rozbalení zjištění, že není obsahem to co mělo být, "poškozeno" a balík nevykazuje znaky poškození je nutné zadokumentovat ihned stav balíku a podat reklamaci přepravci i dodavateli tj. eshopu Ráj delikates. Dle zkoumání ke zjištění důvodu poškození obsahu je potřeba doložit kde ke ztrátě či změně obsahu došlo a podle toho se dále bude řešit reklamace.

6.1.7. v případě poškození obalu zásilky (pomačkaný, roztrhaný, promočený) nebo porušené bezpečnostní pásky, která vykazuje vniknutí do balíku, případně zjevně chybějící obsah při porušeném obalu balíku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození, a zásilku nepřebírejte.

6.1.8. jestliže obsah zásilky potřebujete převzetí z časových důvodů i přes některé poškozené položky v balíku (dárek na určitý termín) tak nafoťte nebo natočte video z rozbalení za přítomnosti svědka či kurýra.

6.1.9. v případě ztráty balíku předem zaplaceného zboží Česká pošta nebo kurýrní služba případnou ztrátu musí nahradit (dle podmínek a důkazů o ztrátě) a my Vám pošleme nové zboží. Tato poškození se zatím nevyskytují, ale je dobře vědět, jak případně postupovat.

6.1.10. pokud by následně byl nalezen a dodán ztracený balík a už by jste převzal/la nový, tak jej nepřebírejte a tento nechte vrátit kurýrem (nebo danou zásilkovou službou, která jej doručovala) na odesílanou adresu zpět k nám do Ráj delikates Plzeň.

6.2.0. Garantované doručení je placená služba zaručeně 100% doručitelného zboží druhý den ve dvou variantách a to:

 - do 12h -  2,5 násobek určeného dopravného v konečné objednávce +60,-Kč/za každých započatých 5kg - pouze na firemní adresu !

 - do 19h -  2,2 násobek určeného dopravného v konečné objednávce +45,-Kč/za každých započatých 5kg - firemní i soukromé adresy !

6.2.1 V případě mraženého nebo chlazeného sortimentu je povinnost objednatele neprodleně převzít v den doručování balík s citlivým zbožím, nepřevezme-li kupující objednané zboží včas, nese kupující riziko vystavení se povinnosti uhradit náklady za znehodnocené zboží. Ode dne odeslání (po předchozím info o odeslání) a v den doručování (z pravidla po info řidiče o čase doručování kurýrem) již objednatel je povinen být k zastižení nebo zajistit osobu k převzetí a za včasné převzetí zboží zpravidla si tak ručí již sám.

6.2.2. za podmínek nepřevzetí zboží z bodu 6.2.0. v den doručování nemůže být uznána reklamace na poškození nebo znehodnocení zboží a naopak můžou být vymáhány veškeré náklady spojené se skázou, likvidací a transportem znehodnoceného zboží. Při variantě dobírky samozřejmě i úhradu samotného zničeného a již nepoživatelného zboží.

6.2.3. garantované doručení respektive záruku od dodavatele na doručení zboží z bodu 6.2.0. do 24 h nese odpovědnost dodavatel respektive dopravce, pokud si ji odběratel/objednatel zadal v objednávce jako hrazenou službu, neboť standardní kurýr neručí za netrvanlivé či nestálé potraviny v přepravě doručit do 24 h. /k přepravě mražených a chlazených potravin jsou určeny chladírenské vozy Mrazírenských firem FedEx,IN-tIME ad. Frigo a Frost společností apod./ Dodání a ceny se řídí individuálně dle ceníků dané firmy vybrané dle objemu a váhy zadaného zboží - o ceně expresní přepravy chladírenským/mrazírenským vozem bude předem každý objednávající takového balíku předem informován.

Pokud si garantované doručení odběratel/objednatel nezadá je na riziko odběratele/objednatele doručení "nechladírenským" kurýrem.

6.2.4. zboží z bodu 6.2.0 je standardně zasíláno v papírové krabici s polystyrenovou výstelkou min. 2cm a na přání a dle ročního období je možno za úhradu zdvojnásobit či ztrojnásobit stěnu pro uchování požadované teploty při přepravě od odeslání k převzetí zákazníkem. Při zasílání v základní nehrazené krabici není možné uznat záruku na případné poškození chlazeného či mraženého zboží vlivem neovlivnitelných změn okolních teplot.

6.2.5. garantovaná záruka na nepoškození doručení tepelně citlivého zboží je pouze v originálním thermo boxu, který si objednatel/odběratel musí předem zadat k úhradě v objednávce chlazeného či mraženého zboží nebo přepravu přímo chladírenským vozem se zaručenou řízenou stálou teplotou dle přepravovaného zboží.

6.2.6. podmínky doručení jsou upravovány i individuálně u každé položky náchylného a teplotně citlivého zboží s upozorněním na potřeby k její přepravě.

6.3.0. záruka "nepoškození dodání" na doručovaný balík je platná do okamžiku přijetí a podpisu o převzetí od řidiče kurýra či pracovníka ČP.

6.3.1. podmínky záruk na objednané produkty je upřesňován od bodu 9.0. dle dat expirací na dodaném zboží.

6.3.2. na pozdější reklamace převzatého a přesto poškozeného balíku, bez fotodokumentace či videa a bez zápisu u kurýra či pracovníka ČP či řidiče kurýra v daný okamžik zjištění poškození nemůže být brán zřetel.

6.3.3. reklamaci je nutno podat písemně a zaslat na adresu: Slovanská 19, Plzeň - Slovany 326 00 nebo mailem na info-e-shop@seznam.cz .

6.3.4 - reklamaci vyplňte v předvyplněném formuláři ZDE .

 

REKLAMACE PŘIJETÍ MYLNĚ DODANÉHO BALÍKU:

6.4.0.. V případě doručení balíku a po rozbalení zjištěného obsahu v něm v jiném složení tj. vám byl doručen balík někoho jiného, což by se mohlo stát omylem /jsme přeci jen lidi a nejsme neomylní/ tak obsah prosíme nijak neměnte a zabalte zpět jak byl a informujte nás o této skutečnosti. Pro balík se staví kurýr a přiveze vám správný balíček vám patřící a vyměníte je zpět předáním kurýrovi.

6.4.1. obsah nepatřící objednateli před vrácením nekonzumujte, neodebírejte, nepoškozujte a uchovejte v podmínkách jemu přuslušící do vrácení zpět odesílateli tj. e-shopu Ráj delikates - dále jen Dodavatel.

6.4.2. v případě, že již převzatý balík za objednatele rozbalil jiný přebírající a obsah byl odebrán, zkonzumován nebo poškozen tak reklamace bude vyřešena v rámci OBOUSTRANNÉ dohody - nahrazeno nové zboží - úhrada za zboží - přeplatek nebo doplatek = tak aby ani jedna strana neutrpěla škody či ztráty na hodnotě obchodovaného zboží.

6.4.4. pokud by bylo již mylně dodané zboží spotřebovaný obsah náhradním příjemcem /kdokoli z rodiny nebo cizí osoba určená objednatelem k přijetí balíku/ pak nemůže být odečítána částka za původní obsah pokud překročil cenu původně určenou objednateli/příjemci balíku. Náhradní zboží by pak bylo zasláno opětovně za původní sjednanou cenu.

6.4.5. jestliže obsah balíku určený někomu jinému by obsahoval značně cenější zboží a to by bylo zkonzumováno či poškozeno tak by jsme požadovali uhradit jeho hodnotu dle Faktury či dodacího listu, který je součástí každého balíku.

6.4.6. při nedodržení etických pravidel slušného jednání a nevrácení balíku nebo neproplacení částky vyšší či vysoké ceny jiného zboží než mělo být doručeno a dodáno by bylo omylem zboží s markantně cennější hodnotou tak by se postupovalo stejně dle bodu 10.3.5.3 a 10.3.5.4.

6.4.7. reklamaci mylně dodaného balíku proveďte ZDE v odkazu a "rolujte na konec stránky"

 

7.0. OCHRANA OSOBNÍCH DAT:

7.1.0. Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům.
7.2.0. Odesláním systémového formuláře e-shopu i e-mailového formuláře vydává zákazník souhlas s tím, aby provozovatel zapracoval údaje uvedené z těchto formulář do svého informačního systému za účelem dodacích, fakturačních, reklamačních a jiných obchodních vztahů a k marketingovým účelům a tento informační systém provozoval na dobu neurčitou výhradně pro svoji potřebu a za účelem provozování svých obchodních aktivit ve smyslu zákona č. 101 / 2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

7.3.0. Jakékoli použití údajů je vymezené rámcem a účelem provozování elektronických obchodů provozovatele, sledující zájem registrovaného zákazníka a zkvalitnění služeb provozovatele. Osoba, která vyplnila e-mailový formulář, se stává registrovaným zákazníkem a má právo k přístupu k osobním údajům, jakož i další práva stanovená v §21 uvedeného zákona.

7.3.1. provozovatel považuje veškerá osobní data svých zákazníků za přísně důvěrná a zaručuje se, že neumožní jejich zneužití či předání třetí osobě.

7.4.0. V listině nespolehlivých osob /black list/ zveřejňujeme pouze nepoctivé uživatele, kteří poškozují dobré jméno internetového obchodu rajdelikates.cz svým nekorektním jednáním, tj. nesdělujeme soukromá data, ale uveřejňujeme jen jméno+příjmení a obec/město objednatele jako varování a upozornění ostatním na neslušné, podvodné či jinak neetické jednání nespolehlivých a nepoctivých uživatelů.

 

8.0. CENY

8.1.0. Všechny ceny jsou uvedeny s DPH 15% nebo 21% a jsou koncové.

8.1.1. součástí dodávky je řádný daňový doklad nebo paragon sloužící zároveň jako záruční list.

 

9.0. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

9.1.0. Záruka na potravinový i nepotravinový výrobek dle uvedení výrobce začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka do dne doporučené spotřeby na obalu výrobku stejně jako v kamenném obchodě.

9.2.0. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením po převzetí.

9.3.0. Reklamaci je možné uplatnit poštou, elektronicky emailem (scan s podpisem) i osobně v obchodě Ráj delikates - adresa v kontaktech.

9.3.1. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, při oprávněné reklamaci bude doprava odečtena z objednávky nebo vrácena na vámi určený bankovní účet.

9.3.2. Další zaslání reklamované nebo poškozené znovu zaslané objednávky zpět k zákazníkovi hradíme my.

9.3.3. Jakékoli pozáruční zboží nebo před exp. po slevě - je bez záruky a peníze za něj se nevrací ani jiné náhrady a výdaje za dopravné (poštovné) apod.

9.3.3.1. zboží pod větší slevou jak 30% je nevratné a nereklamovatelné, zákazník je před odběrem seznámen s datem expirace (po datu min. spotřeby a těsně před expirací) a s kvalitou zboží a tudíž nepřijímáme na takové zboží jakékoli reklamace ani požadavky k výměně za neprošlé (čerstvé zboží se zárukou) apod.

9.4.0. Není nutné adresovat reklamaci konkrétnímu pracovníkovi, můžete se obrátit na všechny pracovníky firmy uvedené v rubrice kontakty. Vždy je třeba připojit charakter vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme.
9.5.0. Balík převzatý bez zjevných vad poškození nemůže být uznán jako reklamace (v případě vnitřního poškození některého výrobku) pokud si jej nerozbalíte před pracovníkem pošty či kurýrem přepravy, kde by pracovník pošty, kurýr přepravy jako svědek sepsal reklamaci o vrácení zboží. Případně je možné doložit video jako digitální důkaz z rozbalování.
9.5.1. v případě zjevného poškození balíku a zjevného poškození obsahu, zápach, promočený balík, chrastící rozbité sklo, roztrhaný obal kde by něco z obsahu mohlo chybět, nepřebírejte jej jelikož na pozdější reklamaci nemůže pak být uznána reklamace!!!

9.5.2. v případě zjevné ztráty některého výrobku z obsahu poškozeného obalu balíku kontrolujte před pracovníkem pošty dle dodacího listu /pokud je přítomen v balíku/ nebo dle vlastní objednávky která položka chybí a tu pošta či přepravce "kurýr" uhradí a bude tak vám dodáno nové chybějící zboží.
9.5.2.1. při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nejlépe však převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
9.5.2.2. v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

10.0. STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

10.1.0. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

10.1.1 zboží je křehké (velmi křehké) a nelze zasílat žádným z kurýrů, dále mražené dorty , které jsou svou strukturou pro zasíláné NEVHODNÉ a dále také zmrzliny neboť není možné zaručit jejich stálost po dobu přepravy 24-48h !

10.1.2. zboží se již přestalo vyrábět a není k zajištění v žádném z Velkoskladů nebo se výrazným způsobem změnila cena, složení, balení a design balení výrobce zboží.

10.1.3. dále pokud cena, obsah, balení není ve zjevně správném uvedení s obdobnými položkami, jež by způsobilo markantně nevýhodný prodej (např. chybně uvedené data o zboží, markantně rozdílná cena chybně uvedená, možně vzniklá při úpravě popisu položek v administraci) bez uvedení, že jde o vědomou akci, slevu, počet ks /zboží s krátkou exp. nebo zdarma/, balení 2+1,3+1 apod.

10.1.3.1. při cenově sporném rozdílu položek si e-shop vyhrazuje právo upravit objednávku na původní správnou hodnotu okolních položek stejného druhu a dle dohody s kupujícím upravit množství, případně přijatelnou solidární slevu, která však aby nebyla nevýhodná a nebyla pod nákupní cenu e-shopu.

10.1.3.2. dále při tomto zpozorování kupujícím/zájemcem/objednatelem , že je něco s cenou zboží v nepořádku/podezřelé a očividně nesprávně uvedené až nevýhodné pro e-shop, tak je doporučováno eticky upozornit na možnou chybu v systému e-shopu v ceně položek, což e-shop rád ocení dárkem zboží navíc.

10.1.4. dále neeticky vyplněná objednávka s neúplnými nebo falešnými údaji případně výhružného a urážejícího znění.

10.1.5. pokud bude objednávka špatně vyplněna a nebude dle instrukcí v těchto podmínkách případně blíže specifikována přímo u položky - nebude respektována a bude stornována.

10.1.6. v případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

10.2.0. Nesplňující podmínky objednání výše uvedené od bodu 1.1.

10.3.0. Jestliže tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

10.3.1. v případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny a kupující poškodí dobré jméno pomluvami nebo špatnými referencemi kdekoli v tisku, v kyberprostoru na jakýchkoli webových stránkách nebo zmaří obchodní transakce e-shopu Ráj delikates nebo poškodí obchod nebo e-shop parazitováním na obchodní značce Ráj delikates, vyhrazuje si e-shop zálohovou nebo původní část ze 100 % objednávky nepřevádět do vyřešení sporu a nebo mu jen smluvní část bude převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu se storno poplatkem 30% - 50% dle závažnosti škodného činu.

10.3.2. dále pokud situace nastane dle bodu 10.1.4 více než 1x, tak bude dle jména/příjmení a elektronických dat zablokováno objednávání či také přístup na web rajdelikates.cz .

10.3.3. při opakovaní škodného jednání dle bodu 10.1.4. bude věc řešena u PČR a následky kolizního jednání si ponese škůdce (žalovaný) dle rozhodnutí PČR či soudu.

10.3.4. dále při nedodržení smluvně daných povinností zákazníka spojené s objednáním až po převzetí a také nesplnění povinností zákazníka dle etiky obchodu budou řešeny přes PČR a vyžadovány vymáhací agenturou veškeré náklady spojené s jakýmkoli škodným jednáním /nepřevzetí objednané zásilky/ nebo i přímo /odmítnutí převzetí objednaného zboží a dále úmyslně odeslaná objednávka, kterou již předem není úmysl převzít.

10.3.5 dle bodu objednávky 1.5.0. je každý zákazník-objednatel-kupující-příjemce povinen objednané zboží odebrat pokud k tomu nejsou obzvláště závažné zdravotní či jinak náhlé, neočekávané a akutní důvody, které nemohl předem zákazník očekávat (nehoda, operace aj závažné zdravotní potíže).

10.3.5.1 - jestliže bezdůvodně zákazník-objednatel-kupující-příjemce odmítne bez předem ohlášeného závažného důvodu převzetí a zaplatit již odeslaný balík o kterém je každý zákazník předem informován, v krocích zpracování od přijetí objednávky - balení - vyexpedování balíku až k odeslání tak již v této době vzniká oprávněný nárok na úhradu dopravného tj. v případě nepřevzetí doprava marného doručování a s tím spojené výdaje.

10.3.5.2. - v takovém případě si nárokujeme uhrazení i dopravy nepřevzatého nebo odmítnutého balíku a vratky /zpětná doprava/ k odesílateli tj. zpět do firmy Ráj delikates, neboť vznikla již přeprava, která byla prokazatelně uskutečněna až na místo dodání, které si objednatel zadal v objednávce /případně změnil tel., sms @ na jiné dodací místo/ nebo do výdejního místa nebo uloženo na depu doručujícího kurýra k os.vyzvednutí a to i včetně toho, když objednatel/příjemce odmítne doručení v době před doručením tj. zboží je již odeslána z firmy Ráj delikates a je již několik hod na cestě k příjemci a přepravce s ním měl tak již výdaje za zpracování, manipulaci, skladování a samozřejmě přepravu do kterého je již započítáno mýtné, dph ad. výdaje přepravce.

10.3.5.3 - výpočet nárokovaných výdajů e-shopu po objednateli-kupujícím-příjemci je dle objednávky cena zboží (ať zdravého či poškozeného), doplňků  (jako thermobox,cladící desky nebo expres příplatek atd.) vyčíslené na Faktuře nebo Dodacím listě, dále dopravné vyčíslené předem u objednaného zboží a + upomínka 130,-Kč za zpracování vzniklé komplikace (časová ztráta při zpracování výzev a upomínek) danou svévolným odmítnutím a nepřevzetím balíku/zásilky ze strany zákazníka-objednatele-kupujícího-příjemce.

10.3.5.4. - V případě neuhrazení je obratem vymáháno dopravné, (+poškozené či zcela zničené zboží, ušlý zisk) ad. položky a výdaje již za zpracování AK za předžalobní výzvu k uhrazení tj. min. 2.100,-Kč.


10.4. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího dle zákona č. §1829, zák. 89/2012

10.4.1. V souladu se zákonem č. 89/2012 máte jako kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní po uzavření smlouvy tj. od nákupu zboží přes e-shop což je takto elektronicky uzavřena smlouva o nákupu zboží.

Dále dle § 1831, odst 1 - odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel

Dále dle § 1832, odst. 1 - odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky za zboží či výrobky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Formulář pro odstoupení - ZDE v odkazu.

Zákazník nemůže vrátit zboží, které se rychle kazí nebo zastarává, ani zboží u kterého kupoující/spotřebitel/příjemce porušil hygienický obal.

U ostatního zboží může s uvedením důvodu kupující nebo v případně porušení zásad dodavatele (e-shop) odstoupit od smlouvy.

10.4.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena zboží:

a) odešlete e-mailem zprávu s informacemi o odstoupení od smlouvy číslo XXXX, ze dne dd.mm.rrrr. Číslo smlouvy je shodné s číslem faktury či objednávky. Dále v případě zaplacení části nebo celé částky za objednávku předem uveďte, na jakou adresu požadujete vrácení uhrazené částky za zboží (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu a zda jste majitelem účtu či je někoho z bližních), datum a jméno.
b) zboží doručte na adresu: sídla/provozovny/obchodu/skladu společnosti uvedených v kontaktech.
c) zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a z důvodu případné ztráty nebo zcizení balíku při přepravě pouze s ověřenou kopií originálního dokladu o koupi. Originál dokladu si po vyřešení vyžádáme k zaslání, aby nemohl být kýmkoli zneužit.
d) doporučujeme Vám zboží k vrácení u přepravce /ČP, kurýr/ pojistit!

10.4.3. K odstoupení od smlouvy /objednávky/ lze jak po obdržení zboží tak i v případně před jeho samotným obdržením, ale pouze před odesláním balíku kurýrní službou tj. jde o storno objednávky před expedicí a odesláním a není tak zboží ani dodáno. V případě odstoupení od smlouvy /objednávky/ po odeslání a v do době doručování je požadováno po objednateli /odběrateli/ uhrazení přepravného k objednateli i zpět k prodávajícímu!

10.4.4. Zboží převzaté a požadované k vrácení - musí být nepoužité, neotevřené a nepoškozené se vrací bez nároku na vratku dopravného neboť odstoupení je z vůle zákazníka-objednatele-kupujícího-příjemce a při vracení je taktéž přeprava k tíži odesílatele jež zboží vrací zpět do e-shopu !!!

10.4.5. K vrácení zboží lze případně z trvanlivého zboží s drobnými oděrkami na obalu, konzervě apod., ale ne při porušení zámku konzerv či víčka sklenic (odfouknutí), kolku u lihovin, apod. - to vše je podmíněno při zpětném zaslání kvalitním zabalením tak aby k dalšímu poškození nedošlo během přepravy zpět od odběratele/objednatele do e-shopu.

10.4.6. Zboží k vrácení při storno objednávky lze pouze u zboží trvanlivého, které lze případně dále prodat. Zboží netrvanlivé tj. čerstvé - určené k okamžité spotřebě /jako mražené a chlazené masa, ryby a sýry/ nelze svévolně vracet a stornovat objednávku bez závažného důvodu viz bod 10.6.2. !

10.5.0. Neposílejte zboží na dobírku!  Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 3-7 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

 

10.6.0. Storno objednávky kupujícím ve fázi před odesláním při částečné úhradě

10.6.1. v případě, že kupující stornuje MO objednávku z jakýchkoli nezávažných důvodů a zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo složenkou adresu /dle způsobu úhrady zálohy/ v nejkratším možném termínu s odečtem 10% storno poplatku ze zaplacené částky.

10.6.2. závažné důvody pro zrušení objednávky bez storno poplatku: smrt objednatele nebo obdarovaného /doložit doklad o úmrtí/ nebo živelné pohromy - zemetřesení, vyhoření, potopa. závažná automobilová nehoda, nebo pracovní úraz, apod.

10.6.3. při zrušení odběratelem VO objednávky na zakázku /předobjednávku/ pro "další prodej"  a při zaplacení zálohy /20% až 100%/ podmíněného množstevním odběrem a které je důvodem zrušení třetí osobou tj. pořadatelem, pronajímatelem nebo dalším odběratelem je již věcí dohody mezi konečnými odběrateli kde si požadavek na úhradu storno poplatku musí nárokovat po pořadateli, pronajímateli nebo po konečném odběrateli (obchodníkovi-prodejci) sám objednatel, který učinil objednávku v našem e-shopu.


10.7.0. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od kupní smlouvy dle zákona č. 367/2000 a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.


11.0.0. Všechny vztahy mezi prodávajícím (provozovatelem) a kupujícím se řídí platnými zákony ČR.


12.0.0. Dotazy a připomínky přijímáme na všech tel. číslech nebo emailem, live chatu v e-shopu, případně skype - rajdelikates.

Děkujeme

Team

Ráj delikates.cz

 

 

Platnost od 1.10.2023 do odvolání nebo do vydání nových VOP