Formulář pro reklamaci mylně dodaného balíku

 

 

" v ůpravě"

 

 

Níže vytiskněte emailem sobě zaslaný "Formulář pro reklamaci - dodané objednávky" pro zaslání ČP na adresu obchodu Ráj delikates nebo emailem /v kontaktech/ - uložte, vyplňte, podepište a nascanujte s originálem podpisu a ve formátu Word, JPG nebo PDF zašlete na email - info-e-shop@seznam.cz . 

 

VZOR - je možno poslat i libovolný svůj vlastní text prostou formou, ale upřednostňujeme předvyplněný formát níže:

 

 

Formulář pro reklamaci - dodané objednávky

 

 

Odesílatel:

Jméno a příjmení:   /objednatel-NE obdarovaný apod./

Adresa bydliště:    /dle OP/

Adresa dodací:    /pokud byla rozdílná oproti bydlišti/

(případně e-mail, tel. číslo):

 

Adresát:

Prodávající: Nadija Pašková - e-shop Rajdelikates.cz

IČ: 67132952

Se sídlem:  Slovanská 19, Plzeň 326 00 - /údaje ZDE nebo dle RZP/

 

 

Oznámení o reklamaci

 

Dne ………................. jsem si na Vašich internetových stránkách v internetovém obchodě - RÁJ DELIKATES objednal/la zboží ....................................., číslo objednávky …………, v hodnotě ........................ Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne .......................... a toto zboží bylo bez závad, doručeno bez poškození.

 

Na základě ust. § xxxx odst. 1 ve spojení s ust. § xxxx zákona č. xx/xxxx Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny za zboží ve výši .......................... Kč na můj bankovní účet číslo ................................./.......... nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

 

Zboží vracím ze svého rozhodnutí v zákonné lhůtě, není tudíž reklamací a jsem si vědom/ma případných odečtů při vracení poškozeného zboží.

Pokud je vrácené zboží dodáno osobně není nutné dopravné, ale pokud dodání vraceného zboží je přes zásilkovou službu Zásilkovna, ČP, Úloženka atd. (nebo kurýra - DPD, PPL, GLS apod.), která je placená je toto v režii odesílatele neboť zboží je vrácené z vůle kupujícího a tudíž není chybou dodavatele jeho vracení a tudíž není povinen vynákladal nebo hradit výdaje za dopravné od zákazníka zpět k dodavateli kde byl pořízen...

 

Dodání zboží je nutno na přímou adresu obchodu Ráj delikates (Slovanská 19) a nebo případně prostřednictvím zásilkové služby na nejbližší pobočku/výdejnu u obchodu Ráj delikates.

Případné náhrady na zaslání na jinou vzdálenou pobočku budou odečteny náklady na dopravné z ceny zboží.

Zboží je nutno zaslat obyčejně - NE na dobírku !!! Po vyzvednutí bude v rámci rychlé kontroly zboží vrácená částka za zboží.

 

Děkuji

 

"podpis" - Jméno+Příjmení

 

 

V .........................................................                         

 

dne ...............................................

 

 

Odeslat k vyplnění emailem ZDE .